Субота, 20.04.2024, 08:37
Вітаю Вас Гість | RSS

Угринівський ліцей Городищенської сільської ради Луцького району Волинської області

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Режим роботи закладу

Режим роботи

Угринівського закладу загальної середньої освіти

І-ІІІ ступенів на 2020-2021 н. р.

  1. Структура навчального року:

Відповідно Закону України « Про освіту», «Про загальну середню освіту» навчальний рік розпочинається 1 вересня святом «День знань» і закінчується проведенням підсумкового оцінювання учнів і державної підсумкової атестації випускників початкової, основної та старшої школи.

Навчальні заняття організовуються семестровою системою:

І семестр з 01 вересня 2020 року по 24 грудня 2020 року;

ІІ семестр з 11 січня 2021 року по 28 травня 2021 року.

  1. Канікули
  • осінні з 26 жовтня по 01 листопада 2020 року,
  • зимові з 25 грудня по 10 січня 2021 року,
  • весняні з 22 по 28 березня 2021 року.
  • вручення свідоцтв про повну загальну середню освіту та свідоцтв про базову загальну освіту буде проведено в червні 2021 року, відповідно нормативних документів міністерства освіти та науки України

3. Часовий режим та змінність роботи освітнього закладу:

- школа працює в одну зміну, щоденно, крім суботи та неділі, святкових днів з 8.00 до 18.00 год.

- курси за вибором, гуртки розпочинають роботу через годину після закінчення уроків (згідно графіка, затвердженого директором освітнього закладу);

- графіки роботи їдальні, медпункту та соціальних служб затверджуються директором освітнього закладу до 01.09.2020р., (додаються);

- освітній заклад зачиняється о 18.00 год. черговим прибиральником службових приміщень. Забороняється перебування в приміщеннях школи людей після вказаного часу без дозволу директора освітнього закладу;

- робота спортивних секцій в позаурочний час обмежена в часі: до 20.00 год.,

- у неділю та святкові дні освітній заклад не працює, допуску в приміщення закладу немає, за винятком проведення невідкладних робіт та заходів тільки з дозволу директора.

4. Тривалість уроків та розклад дзвінків:

- тривалість уроків: у першому класі - 35 хв., у других - четвертих - 40 хв., у п'ятих - одинадцятих - 45 хв.; тривалість перерв між уроками для учнів першого класу 15 хв., для всіх інших класів - 10 хв.

4.1. На виконання листа Міністерства освіти і науки України № 1/9-190 від 02 квітня 2018 року «Щодо скорочення тривалості уроку для учнів початкової школи», відповідно до частини першої статті 60 Закону України «Про освіту», листа Городищенської сільської ради Луцького району Волинської області № 253/01.12 від 11.04.2018 року.

Затвердити розклад дзвінків в початковій школі відповідно:

для учнів 1 класу:

     1-2    9.35-9.55

     2-3    10.30-11.00

     3-4    11.35-12.05

     4-5    12.40-13.00

     5-6    13.35-13.55

для учнів 2-4 класів:

     1-2    9.40-9.55

     2-3    10.35-11.00

     3-4    11.40-12.05

     4-5    12.45-13.00

     5-6    13.40-13.55.

4.2.Великі перерви (після 2-го і 3-го уроків – 20 хв. Під час перерв організовується перебування учнів на відкритому повітрі і харчування.

5.Дзвінки по освітньому закладу подає черговий техпрацівник.

6.Режим роботи педагогічного та обслуговуючого персоналу.

Встановити час початку робочого дня:

  • для чергових адміністраторів освітнього закладу - 8.00год.,
  • для педагогічних працівників - за 15 хвилин до початку уроку;
  • для чергового вчителя - за 30 хвилин до початку першого уроку;
  • для обслуговуючого персоналу - 8.00 год.;
  • встановити для адміністративного персоналу ненормований робочий день із обов'язковою реєстрацією часу закінчення роботи у книзі, відпрацювання робочого часу;
  • встановити час завершення робочого часу для обслуговуючого персоналу о 17.00 год., для чергового – 18 .00 год.;
  • встановити час роботи робітників: по обслуговуванню приміщення, завгоспа з 8.00 - 17.00 (обід з 13.00 - 14.00), завідувача бібліотекою, секретаря , двірника згідно навантаження;
  • вважати основною вимогою до всіх працівників освітнього закладу розпочинати та закінчувати робочий день із ознайомлення з оголошеннями, розмішеними на загальношкільному стенді;
  • вважати обов'язковою реєстрацію у книзі відпрацьованого часу, фактичного початку і закінчення роботи всіх працівників школи під час канікул у 2020-2021 н. р.;
  • чергування в освітньому закладі в нічний час не здійснюється. В нічний час перебування в освітньому закладі здобувачів освіти, педагогічного та обслуговуючого персоналу заборонено.

7.Режим чергування по школі:

всі чергові учні, вчителі та черговий адміністратор зобов'язані мати бейджики із зазначенням функціональних обов'язків „ черговий учень", а для вчителів та чергового адміністратора із зазначенням прізвища, ім'я та по батькові;

- чергування вчителів починати за 20 хв. до початку занять і закінчувати через 20 хвилин після закінчення останнього уроку.

- під час перерв чергові вчителі згідно із графіком, затвердженим директором освітнього закладу та погодженим з ПК, чергують на своїх постах і несуть відповідальність за поведінку дітей на всіх перервах, забезпечуючи дисципліну та безпеку учасників освітнього процесу;

- черговий адміністратор забезпечує та контролює якість чергування вчителів, педагог-організатор, класні керівники - учнів.

8. Режим провітрювання та вологого прибирання:

- встановити, що обов'язкове щоденне вологе прибирання класних приміщень, де навчаються учні 1-11 класів, здійснюється силами обслуговуючого персоналу освітнього закладу;

- місцем для зберігання прибирального інвентарю, спецодягу та мила визначити спеціальну кімнату на 1 поверсі;

- прибирання класів, майстерень, навчальних кабінетів проводиться після закінчення останнього уроку, а спортивної зали - після кожного уроку і після закінчення уроків, занять секцій;

- для очищення взуття від бруду перед входом до освітього закладу встановлено скребачки, решітки, які протягом дня декілька разів очищає черговий прибиральник службових приміщень;

- до спортивного залу допускаються учні тільки в спортивному одязі і взутті;

- туалетні приміщення прибираються після кожної перерви з використанням дезінфікуючих речовин. Дезінфекційні засоби, у тому числі розчини, зберігаються без доступу світла, у недоступних для дітей місцях.

9. Порядок обліку та контролю за відвідуванням учнів освітнього закладу:

 - облік відсутніх здобувачів освіти з  зазначенням  причини  пропусків здійснюється черговим вчителем під час першого та другого уроків у книзі обліку відвідування;

- класний керівник до закінчення другого уроку в своєму класі повинен звірити запис у книзі відвідування, відкоригувати дані про причини відсутності учнів в школі та засвідчити своїм підписом у журналі відвідування учнями освітнього закладу;

- черговий адміністратор здійснює щоденний аналіз інформації про відвідування здобувачами освітнього закладу, ставить свій підпис, в разі потреби приймає оперативні заходи щодо стану відвідування та доводить інформацію на щотижневій нараді при директору;

- журнал обліку відвідування зберігається в методичному кабінеті школи у чергового адміністратора.

10. Дирекції освітнього закладу:

10.1. Зобов'язати всіх працівників освітнього закладу неухильно дотримуватися вимог режиму.

10.2. Зобов'язати учителів, які проводять останні уроки, супроводжувати учнів до гардеробу та забезпечувати порядок під час виходу учнів зі шкільного вестибюлю й подвір'я.

Категорично забороняється:

- відпускати учнів з уроків, в тому числі на різні заходи (репетиції, змагання) без дозволу адміністрації школи;

- паління вчителів та учнів в освітньому закладі;

- допуск сторонніх осіб на уроки без дозволу адміністрації;

- користування мобільними телефонами під час освітнього процесу вчителям і учням здобувачв освіти;

- перебування учнів та вчителів у верхньому одязі в навчальних кабінетах освітнього закладу;

- проведення будь-яких торговельних операцій у приміщенні освітнього закладу, за винятком шкільної їдальні .

11. Ведення щоденників вважати обов'язковим для кожного учня.

12. Класний керівник закріплює за кожним учнем постійне робоче місце. План-схема закріплення робочих місць за учнями розміщується в класному журналі.

13. За збереження навчального кабінету та обладнання несе повну відповідальність (в тому числі і матеріальну) учитель, який працює в цьому приміщенні, у позаурочний час  (завідувач кабінету).

14. Доступ будь-кого (крім господарських служб), до горища та службових приміщень категорично заборонено.

15. У разі виникнення надзвичайних ситуацій всім працівникам діяти у відповідності до плану дій під час надзвичайних ситуацій.

 

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz