Меню сайту
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Бібліотечні заходиВ ЗОШ І- ІІІ ст с. Угринів пройшов Всеукраїнський місячник шкільних бібліотек під гаслом «Книга і читання – важливий чиннику вихованні духовних цінностей учнів».
Відео подорож « Бібліотеки світу»
« Ніколи не скривдимо книгу!» - вистава учасників гуртка «Основи інформаційної культури»
Свято книги «Книжок на цілім світі є багато, І кожна щось розкаже нам. І от сьогодні в наше свято – Складемо шану всім книжкам!»
Підсумки акції «Подаруй шкільній бібліотеці нову дитячу книгу »
Шкільна бібліотека ДЯКУЄ учням та вчителям, які брали участь в цій акції: Романюк Ользі Леонідівні – класовод 3 класу та учням 3 класу; Мельничук Тетяні Вікторівні – класовод 2 класу та учням 2 класу; Сінчуку Іванові – учневі 6 класу; Шевчук Юлії – учениці 6 класу.
Цікавий і змістовний бібліотечний урок-дослідження « Що в імені твоєму?» відбувся 21 листопада. Метою якого було дослідити значення імен в житті кожного з нас, історію їх виникнення, походження та зв'язок з історією народу; виховувати у дітей почуття людської гідності; формування позитивної самооцінки, розвиток креативного мислення. Весела перерва порадувала учнів 1-4 класів цікавою інсценізацією « Кожна дитина має право …». Члени гуртка « Книголюб» показали цікаву пригоду пошкоджених книг і рецепт їх лікування. 27 жовтня з учнями 8 класу було продовжено систему уроків у світ професій. На відкритому занятті були присутні бібліотекарі Угринівського освітнього округу. Тема уроку «Голосую за професію». На якому учні довідалися про історію виникнення професій, найперспективніші професії в Україні, нові професії на ринку праці, типові помилки при виборі професії. Мета: ознайомити з різноманітним світом професій; звернути увагу підлітків на таке важливе питання, як вибір професії; розширяти кругозір дітей; допомогти їм обрати справу до душі, відповідно до своїх можливостей; збагатити словниковий запас; виховувати повагу до людей різних професій. |
Пошук
Календар
Архів записів
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||