План
заходів Угринівського ЗЗСО І-ІІІ ст
щодо профілактики булінгу
на 2020 — 2021 навчальний рік
№ п/п |
Назва заходу |
Цільова аудиторія |
Термін виконання |
Відповідальний |
|
Інформаційно-профілактичні заходи |
|||||
1 |
Обговорення питання протидії булінгу на засіданні педагогічної ради |
Пед. колектив |
вересень |
Заступник директора з ВР Голота К.О |
|
2 |
Засідання методичного об’єднання класних керівників на тему «Протидія булінгу в учнівському колективі » |
класні керівники |
жовтень |
Керівник МО Голота К.О |
|
3 |
Складання порад «Як допомогти дітям упоратися з булінгом» |
МО класних керівників |
Упродовж року |
Соціальний педагог Мешко Н.Є |
|
4 |
Контроль стану попередження випадків булінгу |
Нарада при директорі |
Квітень, Грудень |
Директор освітнього закладу |
|
5 |
Круглий стіл для педагогічного колективу «Безпечна школа. Маски булінгу» |
Педагогіч ний колектив |
Березень |
Соціальний педагог Мешко Н.Є |
|
6 |
Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню |
Педагогіч ний колектив |
Упродовж року |
Заступник директора з ВР Голота К.О |
|
Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти |
|||||
1 |
Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків |
1-4 |
Упродовж року |
Класні керівники |
|
2 |
Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять |
1-11 |
Упродовж року |
Класні керівники |
|
3 |
Робота відеозалу . Перегляд відеороликів відповідної спрямованості |
5 – 11 |
Упродовж року |
Учитель основ здоров’я Кондратюк І.В |
|
4 |
Засідання дискусійного клубу старшокласників «Як довіряти й бути вдячним» |
9-11 |
Квітень |
Педагог-організатор Бжезінська Л.М |
|
5 |
Відпрацювання теми особистої гідності в ході вивчення літературних творів, на уроках історії , зарубіжної та української літератури |
1-11 |
Упродовж року |
Учителі української літератури, зарубіжної літератури, історії |
|
Психологічний супровід |
|||||
1 |
Діагностика стану психологічного клімату класу |
1-11 |
Упродовж року |
Соціальний педагог Мешко Н.Є |
|
2 |
Спостереження під час освітнього процесу, позаурочний час |
1-11 |
Упродовж року |
Соціальний педагог Мешко Н.Є |
|
3 |
Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу |
1-11 |
Упродовж року |
Соціальний педагог Мешко Н.Є |
|
4 |
Профілактично-просвітницька, корекційно-розвивальна робота з учасниками освітнього процесу |
1-11 |
Упродовж року |
Соціальний педагог Мешко Н.Є |
|
Робота з батьками |
|||||
1 |
Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в учнівському колективі» (онлайн) |
1-11 |
Лютий-березень Жовтень-грудень |
Класні керівники |
|
2 |
Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини |
1-11 |
Упродовж року |
Соціальний педагог Мешко Н.Є |
|
3 |
Тренінг «Як навчити дітей безпеці в Інтернеті» |
За запитом |
Упродовж року |
Вчитель інформатики Вовк Б.Б |
|
4 |
Інформаційна робота веб-сайту освітнього закладу |
|
Упродовж року |
Вчитель інформатики Вовк Б.Б Заступник директора з ВР Голота К.О |
|
5 |
Виставка літератури «Зупинимо булінг разом» |
1-11 |
|
Бібліотекар Пилипчук О.Р. |
|